donderdag 8 december 2011

Freebie giveaway

Ook ik ga beginnen met een freebie.
Het is heel simpel laat onder dit bericht een reactie achter. En je doet mee. 1 reactie per persoon. Op zondag 11 december 2011 maak ik de winnaar bekend. Ik verzend wereldwijd dus iedereen kan mee doen.
En deze keer wordt het:
IMG-20110718-00031
Deze leuke pinguin.
de trekking wordt gedaan The random nummer generator. Dus niet door mij zelf getrokken. De plek waar je staat is jou nummer.

Veel succes met deze eerste Freebie giveaway!

*vergeet je emailadres er niet bij te vermelden zodat ik contact met je op kan nemen*

3 opmerkingen:

  1. IK doe mee ik wil wel happy feet in de boom.

    Nelly Verheijden
    nelly-harry@zonnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou ook graag mee willen doen.
    We hebben nog piek in onze kerstboom en deze "Happy Feest" zou daar een erg mooi exemplaar voor kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen